O nás

Na začiatku abridged (aebridžd) bola poučka o tom, že keď chceš podnikať, musíš vyriešiť nejaký problém.

Ten sme v slovenskom marketingu identifikovali ako neprehľadnú spleť ponuky bez dialógu o prioritách a s cenovkami úplne mimo možností mnohých firiem. Úloha teda znela, doručiť top služby bez kvalitatívnych kompromisov v cenovke pre väčšinu firiem.

Lepšie a lacnejšie? Úloha najťažšia! 

Tak sme to vyriešili. 

Obsluhe firiem všetkých veľkostí je prispôsobené všetko.

Napríklad aj štruktúra vnútorných nákladov – všetko prebieha online, žiadny office, šoférovanie, stretnutia či ďalšie náklady. Zároveň ale svojimi službami sprostredkuje talent a odbornosť nezávislých, dlhoročných profíkov. 

abridged je teda kreatívny obslužný mechanizmus, poskytujúci  kvalitné marketingovo-obchodné služby v prístupnej cene. Premosťuje a skracuje vzdialenosť medzi kvalitným marketingom, jasne určenými prioritami a firmami. To zachytáva aj názov značky s jemne skrytou slovnou hračkou.  

abridged poskytuje rôzne služby, ale tiež má priority a tými sú sociálne siete. Vidíme ich ako aktuálne najefektívnejší nástroj pre marketing väčšiny firiem. Pomocou nich majú mnohé firmy historicky najlepšiu príležitosť osloviť obrovské publikum ľudí a zručnou komunikáciou tak vybudovať silné značky.

Treba dodať, že značka abridged nie je nijak naviazaná na tieto konkrétne platformy. Jednoducho vždy navrhuje to najefektívnejšie. 

Volám sa Ľuboš Neviďanský, som zakladateľ a majiteľ značky abridged. V minulosti som pracoval v spoločnostiach rôznych veľkostí a som veľmi vďačný a šťastný, že som mohol pracovať v troch hlavných oblastiach trhového života každej firmy – analytickej, obchodnej a marketingovej. Tento kombinovaný pohľad teraz prostredníctvom vlastnej spoločnosti ponúkam Vám. 

Dlho som mal dojem, že o marketingové potreby väčšiny firiem nie je na Slovensku zatiaľ dobre postarané. Hlavne v poradenskej oblasti. Mám dojem, že firmy len čelia návalu ponúk na všetko možné aj nemožné, ale často potrebujú vedieť, čomu dať prioritu, aké sú momentálne príležitosti a ako ich využiť.

Priniesť praktický pohľad na marketingové priority a budovanie značky s veľkým citom pre pomer cena a výkon, je aj mojou víziou pre abridged.