O nás

Špecializujeme sa na prepojenie oblastí marketingu, analytiky a predaja a prinášame Vám starostlivosť o tieto oblasti na takej úrovni, aká bola spravidla dostupná len najväčším hráčom. 

Na začiatku abridged (aebridžd) bola poučka o tom, že keď chceš podnikať, musíš vyriešiť nejaký problém.

Ten sme v slovenskom marketingu identifikovali ako neprehľadnú spleť ponuky bez dialógu o prioritách a s cenovkami často mimo možností mnohých firiem. Úloha teda znela, doručiť top služby s integrovanými oblasťami kreatívy, analytiky a predaja bez kvalitatívnych kompromisov a v cenovke pre väčšinu firiem. 

Lepšie a lacnejšie? 

Úloha najťažšia! 

Tak sme to vyriešili. 

 

abridged je teda kreatívny obslužný mechanizmus, sprístupňujúci  vysoko kvalitné marketingovo-obchodné služby všetkým typom firiem. Premosťuje a skracuje vzdialenosť medzi kvalitným marketingom, jasne určenými prioritami a firmami. To zachytáva aj názov značky s jemne skrytou slovnou hračkou.  

abridged poskytuje rôzne služby, ale tiež má priority a tými sú sociálne siete. Vidíme ich ako aktuálne najefektívnejší nástroj pre marketing väčšiny firiem. Pomocou nich majú mnohé firmy historicky najlepšiu príležitosť osloviť obrovské publikum ľudí a zručnou komunikáciou tak vybudovať silné značky, posilniť (alebo vybudovať) svoje predajné procesy a využiť tak možnosti internetu naplno pre svoj rast. 

Treba tiež dodať, že nie sme nijak naviazaní na tieto platformy. Jednoducho vždy navrhuje to najefektívnejšie. 

Volám sa Ľuboš Neviďanský a som zakladateľ značky abridged. V minulosti som pracoval vo veľkých aj menších spoločnostiach a som veľmi vďačný a šťastný, že som mohol pracovať v troch hlavných oblastiach trhového života každej firmy – analytickej, obchodnej a marketingovej. Tento kombinovaný pohľad teraz prostredníctvom vlastnej spoločnosti ponúkam aj Vám. 

Dlho som mal dojem, že o marketingové potreby väčšiny firiem nie je na Slovensku zatiaľ dobre postarané. Hlavne v poradenskej oblasti. Mám dojem, že firmy len čelia návalu ponúk na všetko možné aj nemožné, ale často potrebujú vedieť, čomu dať prioritu, aké sú momentálne príležitosti a ako ich využiť.

Priniesť praktický pohľad na marketingové či obchodné priority a budovanie značky s veľkým citom pre pomer cena a výkon, je aj mojou víziou pre abridged. Vitajte 🙂