Spolupráca

Najčastejšie práce sú výberom z týchto okruhov.
Podľa toho kde ste, čo robíte a kam sa dohodneme, že spolu ideme.

Stratégia

Všetko čo spravíme bude s dlhodobým výhľadom. Budeme viesť dialóg o stratégii – kam ideme. A o taktike – ako tam prídeme. Pozrieme sa novými očami na Vaše portfólio a pripravíme ho pre online publikum. V prvom rade sa budeme rozprávať o možnostiach internetu a budovaní značky. Túto tézu Vám priblížime ako nutnú realitu najbližších rokov a nájdeme Vám v nej miesto.  Spolu vytvoríme dlhodobé riešenia pre Vaše podnikanie a prosperitu. 

Kreatíva a produkcia

Originálne fotky, texty, videá na všetky platformy. Postprodukcia. Pri tvorbe myslíme dopredu na Vaše publikum a variácie cieľovej skupiny. Je veľkou výhodou, že už dopredu premyslíme ako spojíme vytvorenú fotku a text s konkrétnym médiom a cieľovou skupinou. Produkcia je prispôsobená rozpočtu balíkov. Prioritou je vtip, nápaditosť a autenticita. Nebojte sa, ide to.

Platené médiá

Pomenovanie cieľových skupín v modernom online zmysle. Veľmi presné cielenie. Príprava, testovanie, nastavenie a vyhodnocovanie inzercie. Vždy Facebook a Instagram, často Linkedin, niekedy Pinterest či iné siete. GoogleAds alebo iné platené médiá, offline, sms, influencer… Všetko podľa individuálnej situácie a hlavne efektívne. 

Komunikácia a značka

Sociálne siete sú platformou komunikácie. Keď z nich spravíme tým čím sú, teda sociálnymi médiami, tak budú fungovať aj ako predajný kanál. Cieľom je prinášať hodnotu originálnym obsahom. Značku Vám vytvoríme od podlahy, obnovíme alebo skonzultujeme a pripravíme komunikačnú stratégiu. Značka je vzťah a vzťahy predávajú. 

Procesné a marketingové poradenstvo

Sformulovanie nových produktov a služieb pre nové cieľové skupiny. Zorientovanie sa v prioritách fungovania Vašej firmy na internete.  Zodpovedanie otázok ako napríklad: Ako dohadovať termíny pre ďalšie predaje, keď pracujem? Ako sa najlepšie vymedzím voči konkurencii? Ako získam klientov z okolia môjho mesta? Ako sa venovať kvalite vybavenia? Ako vyzerá online predajný proces a čo je v ňom dôležité? Čo presne mi hovorí táto štatistika a tento trend?

Web a ďalšie online a offline služby

Púštame sa iba do toho, čo má pre Vás dlhodobú hodnotu Do tejto kategórie spadajú aj ďalšie služby, ktoré môžete potrebovať. Snažíme sa o takú flexibilitu a hladký priebeh ako je to len možné. Ak niečo dáva zmysel, spravíme to alebo navrhneme subdodávku firmami a jednotlivcami, ktorým veríme.

Ako to prebieha?

1.

Analýza

Čo máte, čo treba, aký je stav,
vaše skúsenosti príležitosti a problémy

2.

Stratégia

Realistické a komplexné uchopenie toho čo Vaša značka chce a môže dosiahnuť. Kam ideme?

3.

Taktika

Ako tam prídeme rozmenené na drobné (obsah a jeho tvorba, inzercia, frekvencie, pribežne sledované ukazovatele...)

4.

Spätná analýza

Ako sa nám darí? Čo vieme zlepšiť? Čo zmeniť, vyladiť, posilniť alebo vypustiť.

5.

Rast

Systematická práca so zápalom prináša úspech a úsmev 🙂