Balík pre majiteľov / CEO
Domovská stránka » Služby » Balík pre majiteľov / CEO
Nie ste vzdelaním marketér/ka? Nevadí!
Touto službou získate do rozhodovania silu informovaného marketéra, predajcu aj znalca typov osobností.
Služba "Rastový kompas – Optika Lídra" – 3995
Transformačný vzdelávaco-koučingový program Vám poskytne nové perspektívy na podnikanie, potrebné pre komplexné uvažovanie moderného lídra/líderky, a zároveň otvorí nové príležitosti pre rast Vašej spoločnosti.
Vhodné pre: Majiteľa/ku, CEO alebo člena/ku senior manažmentu so špecializáciou v iných oblastiach než marketing a predaj (napr. lekári, IT špecialisti, chemici, architekti, právnici, účtovníci, strojári, farmaceuti, vedci, umelci a podobne).
Všeobecne pre manažérov, ktorí chcú výrazne posilniť svoje marketingové, obchodné a osobnostné schopnosti a aktívnejšie riadiť rast svojich firiem.
- Čas potrebný od Vás: spolu asi 15 hodín + 8 hodín úlohy (čas na úlohy sa líši)
- Službe predchádza diagnostický rozhovor na základe, ktorého Vám ju personalizujeme.
Úvod
Pravidlá, ciele vs. očakavánia, priebeh a termíny.
Základné formulácie problémov na riešenie.
Modul 1 - Základy značky a predaja
(inštruktážna časť 75%, praktické cvičenia 25%)
Marketing všeobecne a vo vašom odvetví.
Stratégia tváre spoločnosti a osobnej značky – princípy osobného marketingu aplikované na Váš konkrétny prípad.
Ako byť tvárou spoločnosti a presviedčať/predávať – osobná prípadová štúdia.
Nástroje predaja, viditeľnosti a tvorby značky: platformy, firma vs. osoba, odskúšané postupy, šablóny situácií a úspešných textov na mieru.
Modul 2 - Psychológia a komunikácia
(inštruktážna časť 75%, praktické cvičenia 25%)
Psychológia predaja, rozhodovania, viditeľnosti a tvorby značky.
Základy psychológie organizácií, riadenia a líderstva.
Osobnostná typológia a jej využitie v organizáciách.
Identifikácia slabých miest v riadení spoločnosti, obchodu alebo marketingu.
Modul 3 – Ciele a problémy
(inštruktážna časť 25%, praktické cvičenia 75%)
Definícia cieľov a problémov získanou optikou.
Modul 4 – Napĺňanie cieľov a riešenia problémov
(inštruktážna časť 25%, praktické cvičenia 75%)
Personalizované riešenia.
Revízia biznis modelu a obchodného procesu/marketingu.
Tvorba cestovnej mapy (roadmap): komplexná stratégia a taktika pre rast, komunikačný plán, vylepšenia obchodu, podporné šablóny manažérskych situácií.
Meranie úspešnosti a plán ďalších krokov.
Modul 5 – Dobrý Záver = dobrý začiatok
Ďalšie pravidlá marketingu a Vaše možnosti.
Iné témy, podľa potreby.
Uzavretie tém k spokojnosti.
Bonus
2 mesiace podpory alebo konzultácie podľa dohody.
