Balík pre majiteľov / CEO

Nie ste vzdelaním marketér/ka? Nevadí!
Touto službou získate do rozhodovania silu informovaného marketéra, predajcu aj znalca typov osobností.

Služba "Rastový kompas – Optika Lídra" – 3995

Transformačný vzdelávaco-koučingový program Vám poskytne nové perspektívy na podnikanie, potrebné pre komplexné uvažovanie moderného lídra/líderky, a zároveň otvorí nové príležitosti pre rast Vašej spoločnosti.

Vhodné pre: Majiteľa/ku, CEO alebo člena/ku senior manažmentu so špecializáciou v iných oblastiach než marketing a predaj (napr. lekári, IT špecialisti, chemici, architekti, právnici, účtovníci, strojári, farmaceuti, vedci, umelci a podobne).

Všeobecne pre manažérov, ktorí chcú výrazne posilniť svoje marketingové, obchodné a osobnostné schopnosti a aktívnejšie riadiť rast svojich firiem.

Úvod

Pravidlá, ciele vs. očakavánia, priebeh a termíny.

Základné formulácie problémov na riešenie.

Modul 1 - Základy značky a predaja

(inštruktážna časť 75%, praktické cvičenia 25%)

Marketing všeobecne a vo vašom odvetví.

Stratégia tváre spoločnosti a osobnej značky – princípy osobného marketingu aplikované na Váš konkrétny prípad.

Ako byť tvárou spoločnosti a presviedčať/predávať – osobná prípadová štúdia.

Nástroje predaja, viditeľnosti a tvorby značky: platformy, firma vs. osoba, odskúšané postupy, šablóny situácií a úspešných textov na mieru.

Modul 2 - Psychológia a komunikácia

(inštruktážna časť 75%, praktické cvičenia 25%)

Psychológia predaja, rozhodovania, viditeľnosti a tvorby značky.

Základy psychológie organizácií, riadenia a líderstva.

Osobnostná typológia a jej využitie v organizáciách.

Identifikácia slabých miest v riadení spoločnosti, obchodu alebo marketingu.

Modul 3 – Ciele a problémy

(inštruktážna časť 25%, praktické cvičenia 75%)

Definícia cieľov a problémov získanou optikou.  

Modul 4 – Napĺňanie cieľov a riešenia problémov

(inštruktážna časť 25%, praktické cvičenia 75%)

Personalizované riešenia.

Revízia biznis modelu a obchodného procesu/marketingu.

Tvorba cestovnej mapy (roadmap): komplexná stratégia a taktika pre rast, komunikačný plán, vylepšenia obchodu, podporné šablóny manažérskych situácií.

Meranie úspešnosti a plán ďalších krokov.

Modul 5 – Dobrý Záver = dobrý začiatok

Ďalšie pravidlá marketingu a Vaše možnosti.

Iné témy, podľa potreby.

Uzavretie tém k spokojnosti.

Bonus

2 mesiace podpory alebo konzultácie podľa dohody.