Doba značky

Pochopenie významu značky a jej budovanie pomocou cenovo dostupných nástrojov, akými sú sociálne siete, je historickou príležitosťou pre menšie firmy. 
 
Mali by sme sa o značke všetci vzdelať o niečo viac, ona je trochu taká mlhavá a v našich končinách nemá veľkú tradíciu. Nie každý chápe o čo vlastne ide a to je normálne. 
V mnohých odvetviach ale už jasne vidno firmy, ktoré sa od zvyšku konkurencie, prakticky už nedostižne, odpichli ničím iným, ako komunikáciou. 
 
Alebo je možné, že svoje remeslo / tovar robia 10-krát lepšie ako iní, keď aj takým pomerov rastú? To sotva. Samozrejme, funkčné parametre ako úroveň služieb, zručnosti, cena a pod. sú extrémne dôležité, abridged ale poukazuje na voľné pole, ktoré ešte veľa menších hráčov nehrá, nevie ako, alebo zatiaľ odmieta. Trh ale smeruje tam. Ku komunikácii, k značke.
 
Ak ste sa rozhodli zabojovať o značku, tlieskame Vám! Ak sa rozhodujete, hovoríme neváhajte!

Ďalšie články

Vek a internet

Mladí ľudia zostávajú na sociálnych sieťach relatívne nepolapiteľní. Menia platformy, sú nároční na kreatívu a to, čo je a nie je cool.    Ich chute

Celý článok »